الجمعة، 23 مارس، 2012

الضابط الهارب وائل الكومي المتهم بقتل 17 متظاهرا فى الاسكندرية يظهر فى زيارة وزير الداخلية لأسيوط

اخبار اسيوط 23 مارس 2012


أسيوط دوت كوم- محمود الجندي


الصدفه وحدها قادتنا لتحديد مكان الضابط وائل الكومي رئيس مباحث قسم الرمل ثاني بمحافظة الأسكندرية، المتهم بقتل 17 متظاهر اثناء ثورة 25 يناير.



الضابط ظهر خلال زيارة وزير الداخلية اللواء محمد ابراهيم لمحافظة اسيوط قبل شهر مضي، حيث لم يتم تقديمة للمحاكمة حتي الأن ، وأكدت الوزارة نقله لشرطة الكهرباء بالقاهرة، ما بتنافي مع ما تكشفه الصور .

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

يا اخوانى مفيش قانون هيجب حق شهيد ..الكل لازم يعرف كدة كويس لان كل القوانين فيها ثغرات كتير جدا واى محامىشاطر هيطلعهم براءة من اول جلسة ..من الاول قلنا لازم ناخد حق اولادنا بادينا ..واى شخص شاف ظابط من الشرطة ضرب ابنه ولا واخوه ومتاكد يبقى لازم ياخد حقة بايدة ويثق تماما ان القانون مش هيجيب حق غلبان ...خاصة اذا كان القاتل من معالى بشاوات الشرطة المفتريين ......اللى هما اصلا من اذرع النظام السابق ...وحسبنا الله ونعم الوكيل

غير معرف يقول...

اللة يحميكى يامصر

إرسال تعليق

تنبية هام:تشكر “أسيوط دوت كوم” تفاعل جمهورها الكريم مع خدمة التعليقات، وترجوهم عدم إضافة أي تعليق يمس أو يسيء للأديان والمقدسات، أو يحمل تجريحًا أو سبًا يخدش الحياء والذوق العام للأشخاص والمؤسسات.. وستضطر الإدارة آسفةً لحذف أي تعليق يخالف هذه الضوابط.وإدارة الموقع غير مسئولة عن التعليقات المنشورة،فهى تخص كاتبها.

"ما يلفظ من قول الإ لديه رقيب عتيد"